مجله اینترنتی روزانه

/

علمی

/

کشف سیاره ای پوشیده از سنگ های قیمتی تصاویر

[ اخبار علمی جدید, اخبار روز, فرم رزومه, اخبار, اخبار علمی روز, فرم رزومه اخبار علمی جدید, رزومه کاری, اخبار آموزشی, اخبار علمی, اخبار روز اخبار, سوالات مصاحبه استخدامی, نمونه رزومه کاری, ]

>>> تنوعی شگفت انگیز از ساعت های دیواری فانتزی و مدرن "" بیش از 150 طرح ""
خودت خونت رو دیزاین کن >> ورود به دنیای ساعت ها

این سیاره بر خلاف زمین فاقد میدان مغناطیسی و هسته مرکزی اما غنی از کلسیم و آلمینیوم است، به گونه ای که فضانوردان می گویند آنقدر مقدار یاقوت های سرخ و کبود در HD219134 b زیاد است که این سیاره می تواند به شکل سرخ یا آبی دیده شود..

اخبار,اخبارعلمی وآموزشی, کشف سیاره ای پوشیده از سنگ های قیمتی

کشف سیاره ای پوشیده از سنگ های قیمتی اختصاصی «تابناک باتو»؛ سایت علمی Mysterious Universe روز شنبه گزارش داد، پژوهشگران سیاره ابَرزمینی درخشنده و منحصربه فردی را کشف کرده اند که با سنگ های قیمتی پوشیده شده است.در گزارش دانشگاه زوریخ سوئیس که این پژوهش را انجام داده آمده است، این سیاره HD219134 b نام دارد و در فاصله 21 سال نوری از زمین و در صورت فلکی (کاسیوپیا) قرار گرفته است.

اخبار,اخبارعلمی وآموزشی, کشف سیاره ای پوشیده از سنگ های قیمتی

خانم کارولین درون، دانشمند فیزیک نجومی مؤسسه علوم کامپیوتر زوریخ می گوید: این سیاره غنی از یاقوت سرخ و کبود است، زیرا این سنگ های قیمتی اکسیدهای آلومینیوم هستند که در خارج از منظومه شمسی به وفور یافت می شوند.

اخبار,اخبارعلمی وآموزشی, کشف سیاره ای پوشیده از سنگ های قیمتی

ابرزمین ها پنج برابر از زمین بزرگترند و «سوپرزمین» هم نامیده می شوند.

تابناک باتو