مجله اینترنتی روزانه

/

سبک زندگی

/

چگونه انرژی خود را در محل کار حفظ کنیم

[ آیا در ساعات كاری احساس بی تحركی و خستگی و تنبلی می‌كنید در این مقاله سه راهكار ساده ارائه شده است كه با بكار بستن آنها می‌توان سطح ان, ]

>>> محصولی با کیفیت و فوق العاده مناسب برای تمام خودرو ها + "" تخفیف ویژه نوروزی ""
برای مشاهده توضیحات : کیف لوازم صندوق عقب خودرو

چگونه انرژی خود را در محل كار حفظ کنیم؟
آیا در ساعات کاری احساس بی تحرکی و خستگی و تنبلی می کنید؟ در این مقاله سه راهکار ساده ارائه شده است که با بکار بستن آنها می توان سطح انرژی را در این ساعات بالا نگه داشت.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، اولین راه کار آب درمانی است. اکثر ما زمانی که در اداره و اتاق کار خود نشسته ایم آنقدر در یک اتاق خنک و با سیستم تهویه هوا راحت هستیم که متوجه تشنگی خود نمی شویم. از دست دادن آب بدن می تواند در شما احساس خستگی ایجاد کند و فقط زمانی که در بیرون از ساختمان هستید، اتفاق نمی افتد. بنابراین مصرف مقادیر کافی آب در طول روز یک ضرورت است. به این ترتیب توصیه می شود که آب را جایگزین سودا و آب میوه های صنعتی و قوطی کنید. راه کار دوم به مصرف تنقلات و میان وعده ها مربوط می شود. به جای استفاده از خوردنی های ناسالمی مثل چیپس و بیسکوئیت از سیب، موز، لبنیات کم چرب، خیار و حتی هویج استفاده کنید. هم چنین میوه جات خشک شده و غلات سبوس دار گزینه های مناسبی برای میان وعده هستند. کشمش، بادام و خشکبار هم تنقلات مقوی و سالمی هستند. سایت خبری تورنتونت وورک نیوز در ادامه افزود: راه کار سوم پرهیز از خوردن غذای سنگین است. با وجودی که همه ما دوست داریم، یک وعده ناهار کامل و سنگین بخوریم اما این کار ممکن است بیش از آنچه که تصور می کنیم به ما آسیب برساند. وعده های غذایی حاوی برنج، شما را خسته و خواب آلود می کنند. اگر در محل کار و خارج از منزل غذا می خورید به یک ظرف سالاد و یک ساندویچ اکتفا کنید. هم چنین اگر عادت به نوشیدن قهوه شیرین دارید، خوب است بدانید که این نوشیدنی هم شما را تنبل و کسل و بی حوصله می کند. بنابراین این چای گیاهی را جایگزین آن کنید.